Alliberament contra ruïna i misèria

 (Del llibre "Las seis puertas del enemigo", de Javier Luzón Peña)

Convé realitzar aquesta oració quan es detecta una concatenació de desgràcies en la salut, en allò matrimonial, en el treball, en les relacions humanes o en els propis béns. S'agafa el crucifix i amb ell es traça la senyal de la creu sobre un mateix al començament de cada apartat. Convé realitzar-la mentre perduri la situació.

+ En el nom de Jesús de Natzaret i per la seva Preciosíssima Sang, et demano, Pare Celestial, que subjectis, LLIGUIS I ENCADENIS ara mateix el poder de tota potestat i principat maligne que Satanàs m'hagi assignat per impedir que assoleixi el meu potencial com a fill de Déu i rebi les benediccions en el meu ser integral i els béns materials que tu desitges per mi i els meus, juntament amb els dons de l'Esperit Sant. Ordena que aquests esperits malèfics es retirin i quedin sense cap poder sobre mi, des d'aquest moment, subjectes, encadenats i lligats.

+ Senyor Jesús, pel poder redemptor de la teva Preciosíssima Sang, ordena a Satanàs treure les seves mans brutes dels meus béns, dels meus negocis, dels meus diners, dels meus treballs i estudis, de casa meva, de la meva família i de la meva vida. I ordena també que tot esperit maligne de malaltia, ruïna, pobresa, misèria, escassetat i deute quedin desarrelats i destruïts. Jesús, expulsa'ls i LLANÇA'LS LLUNY de mi al lloc que els correspon i ordena'ls que mai més tornin perquè només Tu ets l'amo de la meva vida i qui em cuida i protegeix.

+ Pare Celestial, per la Preciosa Sang vessada pel teu Fill Jesucrist, et demano que enviïs als teus Sants Àngels perquè definitivament llancin lluny de mi aquestes forces malignes. I et suplico que enviïs el teu Esperit Sant perquè, obrint les finestres del Cel, vessis ara PROSPERITAT I BENEDICCIONS sobre mi, les meves tasques, treballs, negocis i estudis, i la meva família. T'ho demano en el Sant Nom de Jesús acudint a la intercessió de la Verge Maria Auxiliadora i de Sant Josep, dels Sants Arcàngels i Àngels i de tots els Sants.

AMÉN, AMÉN, AMÉN.