Novena per als que busquen espòs o esposa

Pare Amorós, Tu saps que el desig més profund del meu cor és conèixer algú amb qui pugui compartir la meva vida. Confio en el teu pla d'amor per a mi i et demano que pugui conèixer aviat a la persona que has preparat per a mi. Per mitjà del poder del teu Sant Esperit, obre la meva ment i el meu cor perquè pugui reconèixer a la meva ànima bessona.

Treu els obstacles que hi pugui haver per aquesta feliç trobada, perquè jo pugui trobar un nou sentit de plenitud, alegria i pau. Dóna'm també la gràcia de saber i acceptar si és que Tu tens un altre pla per a la meva vida.

Lliuro el meu passat, el meu present i el meu futur al tendre cor del vostre Fill Jesús, confiat que la meva pregària serà escoltada i resposta. Amén.

Sagrat Cor de Jesús, en vós confio.

Sant Valentí, pregueu per mi.