Per pregar (devocionari) és un recull de pregàries en català, un servei catòlic realitzat per un petit equip

El combat en la pregària és inseparable del progrés de la vida espiritual


Qui prega combat contra ell mateix, contra l'ambient i, sobretot, contra el Temptador, que fa tot el possible per apartar-lo de la pregària

-----------------------------------------------------------------

Mes de Maria

El mes de maig és el mes de Maria. Pots seguir aquestes advocacions per viure'l amb més intensitat

Advocacions:

1.- Mare meva amantíssima, en tots els instants de la meva vida recordeu-vos de mi, infeliç pecador. Avemaria.

2.- Aqüeducte de les divines gràcies, concediu-me abundància de llàgrimes per a plorar amargament els meus pecats. Avemaria.

3.- Reina de cels i terra, sigueu mon empar i defensa en les temptacions dels enemics de la meva ànima. Avemaria.

4.- Immaculada filla de Joaquim i Anna, aconseguiu-me del vostre Fill les gràcies que necessito per a salvar-me. Avemaria.

5.- Advocada i refugi dels pecadors, assistiu-me a l'hora de la meva mort i obriu-me les portes del cel. Avemaria. Gloria Patri.

Oració de Sant Bernat:

Recordeu-vos, oh piadosíssima Verge Maria, que mai no s'ha sentit dir que ningú que hagi implorat la vostra assistència i reclamat el vostre auxili, hagi estat abandonat de Vós. Animat amb aquesta confiança, a Vós també recorro, oh Verge mare de les verges, i, encara que gemint sota el pes dels meus pecats, m'atraveixo a comparèixer davant la vostra presència sobirana; no desoïu, oh Mare de Déu, les meves súpliques, ans bé escolteu-les propícia i acolliu-les favorablement. Amén.