Mes de Maria

El mes de maig és el mes de Maria. Pots seguir aquestes advocacions per viure'l amb més intensitat

Advocacions:

1.- Mare meva amantíssima, en tots els instants de la meva vida recordeu-vos de mi, infeliç pecador. Avemaria.

2.- Aqüeducte de les divines gràcies, concediu-me abundància de llàgrimes per a plorar amargament els meus pecats. Avemaria.

3.- Reina de cels i terra, sigueu mon empar i defensa en les temptacions dels enemics de la meva ànima. Avemaria.

4.- Immaculada filla de Joaquim i Anna, aconseguiu-me del vostre Fill les gràcies que necessito per a salvar-me. Avemaria.

5.- Advocada i refugi dels pecadors, assistiu-me a l'hora de la meva mort i obriu-me les portes del cel. Avemaria. Gloria Patri.

Oració de Sant Bernat:

Recordeu-vos, oh piadosíssima Verge Maria, que ja mai s’ha sentit dir que ningú que dels que hagi acudit a la vostra protecció, implorat la vostra assistència i reclamat el vostre auxili, hagi estat abandonat de vós. Animat amb aquesta confiança, a vós també recorro, oh Mare, Verge de les Verges; i encara que gemint sota el pes dels meus pecats, m’atreveixo a posar-me davant de la vostra presència sobirana. No desprecieu, oh Mare de Déu, les meves humils súpliques; ans bé escolteu-les i propícia digneu-vos a acollir-les benignament. Així sia.